fredag 13. august 2010

Første innlegg


Det har tatt med nøyaktig en måned å skrive disse første ordene på min egen blogg. For jeg aner absolutt ingenting om blogging og hvordan man blogger. Jeg har vært inne å sett på mange forskjellige, helt fantastisk fine blogger, og har på en måte bestemt meg for at dette får ikke jeg til....

Men...så har jeg kommet til den beslutningen, at hvis jeg ikke prøver, kommer jeg i allefall ikke til å få det til...så nå hiver jeg meg ut i det og ser hvordan det går...og kanskje jeg skal prøve å legge til et bilde også....får jeg til det så vil jeg si meg fornøyd i dag ;)

1 kommentar:

  1. Hei!! Jeg så tilfeldigvis ditt profilbilde hos cissemose under følgere. Ble veldig nysgjerrig ;-) Elsker nemlig natur. Jeg er også veldig ny som blogger. Startet i juni og ønsker deg lykke til med bloggen din :-) Vi har en del av de samme interessene seg jeg, så det hadde vært veldig trivelig å fulgt deg videre.
    Fjellsnella

    SvarSlett