onsdag 18. august 2010

Atlanterhavsparken



Siste uka i ferien dro vi til Ålesund på Atlanterhavsparken. En fornøyelig dag, med mye rart å se. Har alltid likt sjøen og det som skjuler seg i den, drev med litt fridykking tidligere, men denne gangen var det egentlig helt greit å bare gå tørrskodd og se havbunnen utenfra.

Vi var også heldige med været, og dagen ble helt perfekt. Fikk også kjøpt med meg et lite minne. Har en liten fetisje når det gjelder kopper, og fannt en herlig kopp, som jeg bare måtte ha ;)



1 kommentar:

  1. Så flott bilde! Akvarier er kjempespennende:-)

    Tusen takk for trivelig komentar på bloggen min. Snilt av deg å legge deg til som følger også.

    Synes den nye koppen din var veldig artig:-)

    Hvis du trenger tips til blogging anbefaler jeg deg å gå til bloggen Moseplassen (jeg har link fra min blogg). Hun har laget bloggtips som du finner på høyre kolonne i bloggen hennes. De brukte jeg i begynnelsen. Heldigvis er det ikke slik at man må kunne alt på en gang :-) Man lærer så lenge man driver på. Lykke til videre!

    SvarSlett