onsdag 5. januar 2011

Nytt år, nye muligheter....

Godt nytt år!
Det har vært lite med innlegg herfra den siste tiden, men jeg har tenkt at det skal det bli en liten forandring på. Det er vel med meg som med veldig mange andre, at januar starter med mange gode og mindre gode nyttårsforsetter. De fleste går ubemerket over av deg selv, som oftest i slutten av januar, eller i begynnelsen av februar. Jeg har ikke så mange løfter i år, men skal prøve å lytte mer på meg selv, og jeg skal prøve å komme meg mer ut på fjellturer.
Sistnevnte tok vi en liten tyvstart på i romjula, med at vi dro på hytta 1. juledag. Vi hadde et fantastisk fint vær, om enn litt kaldt, og fikk et par skikkelig fine skiturer.

,
Min beste turkamerat, gjorde en utmerket jobb som drahjelp. Men vi må nok begge innrømme at formen ikke er helt på topp, noe som vi i denne omgang skylder på for mye ribbe på julaften...hehe...

Vel oppe er allt slitet glemt ( i hvertfall etter en stund, når pusten har roet seg litt), og en kan bare sette seg ned og nyte stillheten, og vite at det er bare oss her på milevis omkrets. Det er da en kjenner at man har det godt ;)





Men det var fryktelig kaldt, så det går ikke lenge før to brune bedende øyne får oss på beina igjen, den glødende ovnen i hytta frister....



...og en kan slappe skikkelig godt av, med god samvittighet......

Måtte det bli mange sånne turer i løpet av året som kommer.

2 kommentarer:

  1. Hei, og Godt Nytt År ! Riktig herlige bilder frå ein sikkert like herlig tur :)

    Den hunden kan virkelig å slappe av :) hihi Herlig !

    Petrineklem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, ser ut som dere hadde en herlig tur.
    Falt helt for det nederste bildet, herlig.
    Nydelig header du har, tenker på vår og sommer når jeg ser den.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett